facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Karayip Korsanları Gizemli Denizlerde Türkçe Dublaj izle

reklamı geçmek için (tıklayın)

"Karayip Korsanları Gizemli Denizlerde Türkçe Dublaj izle" için 12 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. anil anil Ekim 10th, 2012 at 12:10

    film 10*10 izleyebilirsiniz.. :)

  2. öner öner Ekim 25th, 2012 at 02:18

    film’de görüntü de 10 numara.paylaşım için teşekkürler…

  3. Hüseyin Hüseyin Şubat 19th, 2013 at 21:14

    10 numara film .

  4. Eren Eren Şubat 23rd, 2013 at 19:28

    Usta her şey iyi de bi tek kötü yanı iki saat dolmasını bekliyorsun izlerken..

  5. ahmet ahmet Şubat 24th, 2013 at 19:58

    admin ellerine sağlık on numara480p bile çok mükemmel ben bu dizyi ilk kez izledim ve çok güzel bi şekilde izledim

  6. HiKmeT HiKmeT Şubat 25th, 2013 at 19:56

    Süper Ya :D

  7. Asep Asep Şubat 25th, 2013 at 22:26

    Site ekibine gerçekten teşekkürler diğer siteler gibi başka sitelerden çalacağınza emek harcayıp sizler upload ediyorsunuz. Başarılarınızın devamını dilerim :)

  8. narin narin Mart 16th, 2013 at 17:19

    çok güzel lannnn :D :D

  9. yaser yaser Nisan 20th, 2013 at 22:57

    çok yavaş yüklüyo donuyo

  10. yusuf akkaya yusuf akkaya Nisan 21st, 2013 at 09:01

    Mükemmel ve ötesi

  11. ferhat ferhat Nisan 22nd, 2013 at 00:25

    gerçekten süper bir filim hd kalitede süper herkese tşk

  12. ılgın çiğdem coşkun ılgın çiğdem coşkun Nisan 30th, 2013 at 20:40

    süper bir şey…

Sizde film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)